نوشته شده توسط : ساحل

مدت زمان زیادی از اولین آپدیت اینستاگرام نمی گذرد که در آن کمپانی بزرگ اینستاگرام از قابلیتی جدید به اسم " Story" یاد کرد که کاربران بتوانند به راحتی عکس ها و ویدیوهایی که در درازا روز ثبت و ضبط می کنند را با رفقا خویش به اشتراک بگذارند.
از این رو اگر شما یکتا از کاربران اینستاگرام هستید، قطعا می دانید زمانیکه شما استوری شخص یا اشخاصی را در این صفحه اجتماعی مشاهده می کنید، مالک استوری می تواند اسم شما را به عنوان یوزری که استوری اش را تماشا نموده است را متوجه شود. اما دائم اخ نداریم تا نام کاربری ما به عنوان یوزری که استوری شخص مقابل را مشاهده نموده است، دیده شود.

بدین معنا می خواهیم استوری دوستانمان را به صورت ناشناس مشاهده نماییم و هیچ اثری از اسم کاربری ما وجود نداشته باشد. ایا چنین ویژگی و قابلیتی ممکن است؟

در پیوسته این مطلب از دسته فناوری نمور ما قصد داریم روشی ساده و کاربردی را به شما معرفی کنیم که به کمک آن می توانید بصورت مجهول الهویه استوری اشخاص دیگر را تماشا نمایید. به اتفاق ما باشید.

چگونه استوری دوستانمان را بصورت مجهول الهویه مشاهده کنیم؟
برای نگریستن استوری سایرین بصورت ناشناس ما به شما " Chrome IG Story " را رهنمود می نماییم که پیش درآمد باید از این لینــــــک دانلود و نصب کنید. این افزونه متعلق به مرورگر کروم است که می توانید از داخل مرورگر خود از این افزونه بسیار کم حجم و ساده کاربرد کنید.

مشاهده ناشناس استوری های اینستاگرام
اکستنشن " Chrome IG Story " برای تماشا مجهول الهویه استوری ها
توجه داشته باشید برای به کارگیری این افزونه آغاز باید از طریق این لینـــــــک وارد سایت اینستاگرام شوید و سپس حساب کاربری خود و پسورد حساب را وراد کنید تا Log in شوید. اینک باید از منو تولبار مرورگر کروم خویش وارد اکستنشن " Chrome IG Story " شوید.

سپس در این مرحله می توانید بر روی تمام استوری هایی که دوستان شما به اشتراک گذاشته اند را نگریستن کنید و بر روی آن کلیک نمایید و بصورت ناشناس استوری های را نگریستن کنید.

استوری های اینستاگرام
چگونه می تاب استوری های اینستاگرام را ناشناس دید؟
با این وجود در صورتی می توانید استوری را بصورت ناشناس تماشا کنید که حساب کاربری شخص باره عقیده قفل نبوده و در حالت Public یا عمومی قرار داشته باشد.

چگونه بفهمیم هاید استوری شده ایم


:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,اپل واچ ۶ ضدآب
تحلیلگر ارشد محصولات اپل برآورد و اعلام کرده است که نسل بعدی ساعت‌های هوشمند اپل‌واچ به قابلیت‌های جدیدی مجهز خواهد بود. 

به گزارش ایسنا، ساعت های هوشمند یکی از محصولاتی است که در سال‌های اخیر توسط کاربران در سراسر جهان از محبوبیت و استقبال بی نظیری برخوردار شده و تبدیل به یکی از مهم ترین برگ های برنده شرکت های تکنولوژی شده است.

 

مینگ چی کو، کارشناس و تحلیلگر ارشد محصولات اپل، به تازگی برآورد و اعلام کرده است که نسل بعدی ساعت های هوشمند اپل موسوم به اپل واچ ۶ به قابلیت های جدیدی نظیر مقاومت در برابر آب و عملکرد بهتر مجهز خواهد بود.

 

 وی در ادامه این گزارش که در وب سایت phonearena آمده است، به تراشه پردازنده جدید S۶ که قابلیت و عملکرد بهتری نسبت به نسل پیشین خود S۵ دارد، تجهیز شده است.

 

کو بر این باور است که آن دسته از کاربرانی که به شنا و غواصی در زیر آب علاقه دارند، با خریداری و استفاده از ساعت‌های هوشمند جدید اپل واچ ۶ قادر خواهند بود بدون هیچ گونه نگرانی به کار و فعالیت های موردعلاقه خود بپردازند.

 

همچنین اخبار و گزارش های پیشین حاکی از آن بود که اپل واچ ۶ به نمایشگرهای میکرو ال‌ای‌دی (MicroLED) و قابلیت ردیابی خواب کاربران نیز تجهیز خواهد شد.

 

طبق اعلام قبلی اپل، انتظار می‌رود که نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل واچ در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ میلادی روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

 https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11040722.html



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



اخبار,اخبارتکنولوژی,ترسناک‌ترین موجودات بازی Death Stranding
یکی از توسعه دهندگان بازی Death Stranding به تازگی اعلام کرد که شخصیت‌های B.T خطرناک‌ترین شخصیت‌های موجود در بازی هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پس از مدت‌ها انتظار بالاخره هیدئو کوجیما مرموزترین عنوان دنیای عناوین رایانه‌ای با نام Death Stranding را در روز گذشته وارد بازار کرد که با استقبال نسبتا خوبی از سوی گیمرها قرار گرفت. اما بسیاری از گیمرها اعلام کردن که پس از ورود به بازی با دنیای مرموز و کشنده رو به رو می‌شوند. در این بازی گیمر دائما با موجوداتی که در بازی زندگی می‌کنند درگیر خواهد شد و ورود به هر نقطه از بازی برای او خطرساز خواهد شد. مهم‌ترین و کشنده‌ترین موجوداتی که در بازی وجود دارند B.T نام داشته و گیمر برای از بین بردن این شخصیت باید تلاش بسیار زیادی کند.

شرکت سونی نیز با عرضه عنوان Death Stranding ویدیویی از پشت صحنه و مراحل ساخت و توسعه این بازی منتشر کرده است که در آن یکی از توسعه دهندگان عنوان مذکور درباره طراحی شخصیت و میزان خشونت شخصیت‌های B.T حرف زده است.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/enews407039.html



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هوامی (Huami) که از زیرمجموعه های شیائومی به شمار می رود، در همکاری با استارتاپ Studio از تردمیل هوشمند خود به نام Amazfit HomeStudio رونمایی کرد.

تردمیل Amazfit HomeStudio از سه قسمت تشکیل شده که شامل نمایشگر عمودی 43 اینچی HD با نام The Glass، اسپیکرهای JBL و تردمیل می شود.

 

تردمیل Amazfit HomeStudio
 

 

مهم ترین ویژگی این محصول، نبود قسمت جلویی همانند تردمیل های سنتی است و کاربر برای کنترل کردن آن باید از تلفن همراه خود استفاده کند. محتویات نمایشگر گوشی روی صفحه نمایش عمودی نمایش داده می شوند.

روی این نمایشگر یک دوربین زمان پرواز (ToF) تعبیه شده که به کمک بینایی رایانه ای، حرکات کاربر را تحلیل می کند. برای حفاظت از حریم خصوصی می توان دوربین را با اسلایدی که برای آن در نظر گرفته شده، پوشاند.

تردمیل هوشمند مورد بحث در دو مدل به بازار عرضه خواهد شد: مدل پریمیوم که تسمه آن از فناوری Slat Belt بهره برده و نهایت سرعتش 19 کیلومتر بر ساعت است و مدل تاشو که AirRun نام داشته و نهایت سرعت 14 کیلومتر را فراهم می کند.

 

 

 

تردمیل Amazfit HomeStudio با اتصال به محصولات هوامی و دیگر گجت های پوشیدنی، ضربان قلب کاربر را اندازه می گیرد. علاوه بر این دسترسی به کتابخانه ای از 1000 کلاس ورزشی از جمله اسکالپت و یوگا وجود دارد. هزینه اشتراک ماهانه استفاده از این سرویس 34.99 دلار است.

هوامی هنوز قیمت و زمان عرضه تردمیل Amazfit HomeStudio به بازار را اعلام نکرده ولی می گوید قیمت آن بسیار کمتر از رقبا خواهد بود.

 

منبع:

https://digiato.com/article/2020/01/09/%d8%aa%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c%d9%84-amazfit-homestudio-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

زندگی طبیعی افراد معمولا پس از ایجاد معلولیت دستخوش تغییراتی زیادی می شود ، محققان همواره جهت بهبود کیفیت اندامهای مصنوعی جدید راه حلهای ابداعی را ارائه می دهند. به تازگی طرحی مشترک بین دانشگاه هنگ کنگ و دانشگاه نورث وسترن برای تولید پوست پوشیدنی با قابلیت ایجاد حس لامسه در فرد معلول اجرایی شده است.

به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز ، دستگاههای قدیمی که برای ایجاد حس لامسه استفاده میشد از طریق سیمهای متصل به بدن فرد معلول عمل میکرد که این مشکل با استفاده از فناوری بی سیم در پوست پوشیدنی جدید برطرف شده است. دست و پا گیر نبودن و صرفه جویی در مصرف برق از جمله مزایای این ابداع کاربردی به شمار می آید. نوعی موتور کوچک کم مصرف به نام عملگرهای مکانیکی (Actuator) جهت تولید لرزش در مقیاس میلی متری زیر پوست کاربر در بدن فرد معلول حس لامسه را ایجاد می کند. تراشه ها و آنتن های کوچک که موجب شارژ بی سیم این فناوری می شوند در یک لایه الاستومری پوشیده شده با سیلیکون قرار گرفته اند. بعلاوه شارژ از یک فاصله معین برای افرادی که از این پوست پوشیدنی استفاده می کنند امکان حرکت راحت و انجام کارهای روزانه را فراهم می کند

منبع:

https://tech-news.ir/ایجاد-حس-لامسه-در-معلولین-با-کمک-پوست-پو.html



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آذر 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 14 15 16 17 18 ... 19 صفحه بعد